Rengøring af erhverv, kontor- og butikslokaler

Danmarks billigste erhvervsrengøring til 199 kr./time

Rengøring

Erhvervsrengøring, der kan mærkes på bundlinjen

Fire gode grunde til at bruge Cleady

  • Vi har en fast lav pris på 199 kr./time ekskl. moms. – 30% under markedspris
  • Alle opgaver er forsikret af IF forsikring
  • Vi har en sød og rar kundeservice, som sidder klar til at hjælpe
  • Hjælperne rates løbende af vores kunder for at sikre kvaliteten
Rengøring

Book fast rengøring, f.eks. hver uge til dit kontor, for kun 199 kr./time ekskl. moms. Vi sender som udgangspunkt altid den samme hjælper.

Ønsker du et tilbud til din forretning er du velkommen til at kontakte Anne på [email protected]

Er du klar til at booke, kan du også blot bestille her

Book erhvervsrengøring

Privatpersoner med erfaring udfører rengøringen

Cleady er en digital deleøkonomisk platform for privat-til-privat-rengøring, hvorfor det er private personer, der udfører rengøringen. Alle hjælpere er sikkerhedsgodkendte, har fremvist ren straffeattest og er klar til at tilgodese de behov, du har til rengøring af dit kontor- eller butikslokale.

Få en fast rengøringsperson

Når du har en fast aftale via Cleady matcher vi dig altid med en person, der kan komme hos dig fast.

Betaling og bilag

Når du har rengøring via Cleady modtager du ingen faktura med moms, men i stedet en almindelig kvittering inklusiv moms. Det skyldes, at det er en privatperson der udfører opgaven. Den totale pris er derfor199 kr./time ekskl. moms, og uden ekstragebyr eller tillæg.

Ingen binding

Der er ingen binding på rengøringsaftalen og derfor kan aftalen opsiges med 72 timers varsel.

Ofte stillede spørgsmål

Hvad kan forventes af rengøringen?

Når du bestiller rengøring via Cleady køber du tid, hvorfor det egentlig står dig frit for, at aftale med din rengøringsperson, hvad der skal rengøres fra gang til gang. Vi har dog defineret en hverdagsrengøring, der kan variere lidt afhængig af dine lokaler og faciliteter.

Hverdagsrengøring af kontor og butikslokaler:

  • Tømning af papir- og affaldsspande
  • Aftørring af frie flader på skrive- og arbejdsborde
  • Synligt snavs fjernes på skuffesektioner, reoler og skabe
  • Aftørring af whiteboardtavler inkl. kridtrender i mødelokaler
  • Aftørring af dørgreb
  • Rengøring af håndvaske med tilhørende spejle, hylder og dispensere
  • Rengøring af sanitet; armaturer, wc-kummer, urinaler, riste etc.
  • Rengøring af te-køkken
  • Aftørring af øvrige frie flader såsom vindueskarme, el-paneler, stikkontakter og gelændere
  • Støvsugning og gulvvask

Er du klar til at booke?

Book erhvervsrengøring her

Dit ansvar

Cleady formidler kontakten mellem dig og hjælperen. Du selv skal sørge for at have de nødvendige rengøringsartikler og udstyr. Dette kan du evt. tilkøbe via Cleady til en fordelagtig pris fra TopRent og få det leveret til døren.

Evaluering med din hjælper

Hjælperen arbejder som privatperson, og vi anbefaler derfor at man evaluerer med hjælperen efter første rengøring, sådan at hjælperen ved, hvad der skal gøres bedre i fremtiden.

Garanti og reklamation

Skulle du mod forventning være yderst utilfreds med din rengøring, kan du lave en reklamation ved at sende billeder til vores mail [email protected] samt beskrivelse af, hvad du ikke er tilfreds med. Denne skal modtages senest 24 timer efter at opgaven er udført. Hvis din reklamation vurderes berettiget, vil din rengøring blive udført igen uden opkrævning. I disse tilfælde vurderer vi i samarbejde med dig, om du ønsker en ny hjælper, som forstår dine behov og kan efterleve disse.

Forsikring

Hvis uheldet er ude og rengøringspersonen forårsager en skade i forbindelse med rengøringen, har Cleady en forsikring der dækker. Forsikringen dækker dog ikke værdigenstande som ligger uansvarligt fremme ulåst – herunder kontanter, ure og smykker.

Rengøring