Rengøring af erhverv, kontor- og butikslokaler

Ønsker du hjælp til rengøringen, så du i stedet kan bruge tiden på din forretning?

Så bestil rengøringen via Cleady fra kun 169,- i timen.

Bruger du også for meget tid på rengøring?

Lad Cleady hjælpe dig, så du kan bruge din tid bedre.

Book fast rengøring, f.eks. hver uge til dit kontor, for kun 169 kr./t. alt inkl., hvor det som udgangspunkt altid er den samme hjælper der kommer.

Er du klar til at booke?

Ja tak. Rengøring nu!

Vil du vide mere, så læs videre under billedet.

 

Privatpersoner med erfaring udfører rengøringen
Cleady er en digital deleøkonomisk platform for privat-til-privat-rengøring, hvorfor det er private personer, der udfører rengøringen.Alle hjælpere er sikkerhedsgodkendte, har fremvist ren straffeattest og er klar til at tilgodese de behov, du har til rengøring af dit kontor- eller butikslokale.

Få en fast rengøringsperson
Når du har en fast aftale via Cleady matcher vi dig altid med en person, der kan komme hos dig fast. På den måde bliver samarbejdet mellem jer lettere, fordi du kun har samarbejde med én person, som du kan regne med.

Betaling og bilag
Når du har rengøring via Cleady modtager du ingen faktura med moms, men i stedet en almindelig kvittering inklusiv moms. Det skyldes, at det er en privatperson der udfører opgaven. Den totale pris er derfor 169 kroner i timen inkl. moms, ekstragebyr eller tillæg.

Ingen binding
Der er ingen binding på rengøringsaftalen og derfor kan aftalen opsiges med 72 timers varsel.

Ja tak. Rengøring nu!

Hvad kan forventes af rengøringen?
Når du bestiller rengøring via Cleady køber du tid, hvorfor det egentlig står dig frit for, at aftale med din rengøringsperson, hvad der skal rengøres fra gang til gang. Vi har dog defineret en hverdagsrengøring, der kan variere lidt afhængig af dine lokaler og faciliteter.

Hverdagsrengøring af kontor og butikslokaler:

  • Tømning af papir- og affaldsspande
  • Aftørring af frie flader på skrive- og arbejdsborde
  • Synligt snavs fjernes på skuffesektioner, reoler og skabe
  • Aftørring af whiteboardtavler inkl. kridtrender i mødelokaler
  • Aftørring af dørgreb
  • Rengøring af håndvaske med tilhørende spejle, hylder og dispensere
  • Rengøring af sanitet; armaturer, wc-kummer, urinaler, riste etc.
  • Rengøring af te-køkken   
  • Aftørring af øvrige frie flader såsom vindueskarme, el-paneler, stikkontakter og gelændere
  • Støvsugning og gulvvask

Der bliver gjort rent ud fra den tid og de remedier der er til rådighed for hjælperen. Hvis man er i tvivl om hvor meget tid der bør afsættes, kan tiden tilpasses efter første rengøring. Der skal dog minimum bestilles 2 timer pr. rengøring af hensyn til kvaliteten.

Er du klar til at booke?

Book erhvervsrengøring her

Dit ansvar
Cleady formidler kontakten mellem dig og hjælperen. Du selv skal sørge for at have de nødvendige rengøringsartikler og udstyr. Dette kan du evt. tilkøbe via Cleady til en fordelagtig pris fra TopRent og få det leveret til døren.  

Evaluering med din hjælper
Hjælperen arbejder som privatperson, og vi anbefaler derfor at man evaluerer med hjælperen efter første rengøring, sådan at hjælperen ved, hvad der skal gøres bedre i fremtiden.

Garanti og reklamation
Skulle du mod forventning være yderst utilfreds med din rengøring, kan du lave en reklamation ved at sende billeder til vores mail [email protected] samt beskrivelse af, hvad du ikke er tilfreds med. Denne skal modtages senest 24 timer efter at opgaven er udført. Hvis din reklamation vurderes berettiget, vil din rengøring blive udført igen uden opkrævning. I disse tilfælde vurderer vi i samarbejde med dig, om du ønsker en ny hjælper, som forstår dine behov og kan efterleve disse.

Forsikring
Hvis uheldet er ude og rengøringspersonen forårsager en skade i forbindelse med rengøringen, har Cleady en forsikring der dækker. Forsikringen dækker dog ikke værdigenstande som ligger uansvarligt fremme ulåst – herunder kontanter, ure og smykker.

Bestil Rengøring erhverv